Δευτέρα 21 Ιανουαρίου 2013

ΠΡΟΣΟΧΗ ΠΥΡΑΜΙΔΑ

Οπως λέει και το παλιό ρητό, ο λύκος στην αναμπουμπούλα χαίρεται.
Σήμερα το απόγευμα δέχτηκα ενα τηλεφώνημα απο ενα φίλο και συνάδελφο, ο οποίος με προσκάλεσε για καφεδάκι και για να μου πεί για μία ΤΡΟΜΕΡΗ - ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΗ - ΣΟΥΠΕΡ ΟΥΑΟΥ επαγγελματική ευκαιρία. Όταν τον ρώτησα περι τίνος πρόκειται, μου είπε, φίλε internet marketing, πολύ χρήμα.
Γαμώ το στανιό μου λέω, τόσο ηλίθιος είμαι τελικά??? Ασχολούμαι περίπου ένα χρόνο τώρα και εχω βγάλει περίπου τριακόσια ευρώ, και ο γκαβακας μου λέει για πολύ χρήμα????
Έφυγα σφαίρα για το σημείο συνάντησης, το οποίο σημειωτέων ήταν ένα ξενοδοχείο της περιοχής  (εκεί μου μπήκαν οι πρώτοι ψύλοι στ΄αυτιά.)
Για να μη πολυλογώ μπήκαμε στην αίθουσα του ξενοδοχείου, και ξεκινάει το μπίριμπίρι ενα κορμί, για κάτι πολυεκατομυριούχους απο αμέρικα, που είδαν μια τεράστια ευκαιρία στον παγκόσμιο τουρισμό και με μόνο (ναι μόνο) 250 ευρώ, μπορείς κι εσύ να γίνεις μέλος, και να πηγαίνεις ταξίδια σχεδόν τζαμπα, και διαφορα τέτοια κουλά.
Πραγματικά ήμουν έτοιμος να τον χτυπήσω (τον φίλο μου).
Σηκώθηκε να μας μιλήσει μετά μια άλλη κοπέλα η οποία μας παρουσίασε την τρομεροφανταστική ευκαιρία που μας δινόταν εκείνη τη στιγμή, να γίνουμε κι εμείς εισοδηματίες μονο και μόνο αν κάναμε εγγραφή στην εταιρία αλλους έξι φίλους μας, και αυτοί οι φίλοι μας μετά θα κάνουν εγγραφή σε άλλους, και πάει λέγοντας.
Τέλος πάντων η παρουσίαση τελείωσε αναίμακτα ( χωρίς να χτυπήσω το φίλο μου )
Μετά την παρουσίαση ακολούθησε καφές. Εκεί λοιπόν μαζί με το φίλο μου, ήρθε και κάθισε μαζί μας η δευτερη ομιλήτρια η οποία προσπάθησε να με πείσει οτι το όλο σκηνικό δεν είναι πυραμίδα αλλα ελέφαντας.
Αφού της είπα οτι ασχολούμαι κάμποσο καιρό με το internet marketing, της έκανα δύο ερωτήσεις.
Ερώτηση 1η: Έχεις την εντύπωση οτι θα βρείς έξι άτομα τα οποία θα είναι διατεθειμένα να δώσουν 250 ευρώ εν μέσω οικονομικής κρίσης για φούμαρα?
Απάντηση: Όχι μόνο έξι, δεκαέξι, εχει πάρει τεράστιες διαστάσεις το θέμα, γίνεται χαμός. Κάποιοι που ήταν δύσπιστοι σαν κι εσένα στην αρχή με παίρνουν τώρα τηλέφωνο και με παρακαλάνε να τους βάλω, αλλα δυστυχώς οι θέσεις είναι πολύ λίγες.
Ερώτηση 2η: Αφου αποκαλείστε internet marketing γιατί δεν έχετε καποια σελίδα στο internet με τα αναλογα εργαλεία ούτως ώστε οι συνεργάτες σας να μπορούν να χρησιμοποιούν και το internet  ως μέσο προώθησης της εταιρίας??
Απάντηση 2η: ( Μετά απο σκέψη περίπου δέκα δευτερολέπτων)
Γιατί είναι κλειστό κλάμπ και θέλουμε αυτοί που κάνουν εγγραφή να δουλεύουν για το κλάμπ
( Λές κι αν θα έσκαγα 250 ευρώ δε θα δούλευα, θα καθόμουν να κοιτάω αν κουνιούνται οι βάρκες)
Τους χαιρέτησα κανονικά και την έκανα.
Γυρνώντας είπα να το τσεκάρω λίγο
http://www.insomnia.gr/topic/456139-%CE%BA%CE%B1%CF%84%CE%B9-%CF%80%CE%BF%CE%BB%CF%85-%CF%80%CE%B5%CF%81%CE%B9%CE%B5%CF%81%CE%B3%CE%BF-%CF%83%CF%85%CE%BC%CE%B2%CE%B1%CE%B9%CE%BD%CE%B5%CE%B9-worldventures/

Τα γραφόμενα είναι προσωπική μου άποψη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου